درباره وبلاگ


باسلام وتشکر این وبلاگ قصد توهین به هیچ یک از احاد کشوری را ندارد در صورت مشاهده هرگونه جسارتی ان را در نظرات بنویسید تا تصحیح شود. ______________________ اقایان و بانوان محترم لطف کردین که به این سایت آمدین و موجب سکته ما شدین(از فرط خوشحالی)بازهم ما را دق مرگ کنید زیرا خوشحال میشویم در ضمن اگر میتوانید کلیک کنید ؟اگر زحمت نیست؟ توی نظرسنجی شرکت کنید نظظظظظظریادتان نرود خواهش میکنم نظر بدید اگه نظر ندادید یعنی سایت ما ... است. خلاصه بگم داداش شرمندم کردینا بازم بیایین اگر فردی میخواهد در مورد من اطلاعاتی داشته باشد میتواند به پروفایل نویسنده مراجعه کند
موضوعات
طنز،کاریکاتور،طنزسیاسی،داستان
مطالب انتقادی،عـکس،طنزسیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از بیلد، كریستیانو رونالدو كه در دوران ورزشی‌اش همواره حواشی زیادی داشته، مطابق رسانه‌های ایتالیایی اسیر گرفتاری تازه‌ای شده كه بابت آن باید در دادگاه پاسخگو باشد.
مطابق گزارش روزنامه‌های ایتالیایی رونالدو با دختری به نام كرایما ال‌محروق مراكشی‌الاصل در ازای پرداخت مبلغی ارتباط نامشروع داشته است. براساس گزارش‌های موجود وی در ژانویه سال گذشته میلادی به این كار مبادرت كرده است، زمانی كه ال‌محروق تنها 17 سال داشته و به سن قانونی نرسیده بود.

این گزارش‌ها در عین حال عنوان می‌كنند این زن همچنین با سیلویو برلوسكونی، نخست‌وزیر ایتالیا نیز ارتباط نامشروع داشته است.
در پی انتشار این خبر جنجالی، رونالدو به سرعت آن را تكذیب كرد ولی مطبوعات ایتالیا عنوان كردند اسنادی در اختیار دارند كه چنین ارتباطی را تایید می‌كند.
در این ارتباط گفته می شود دادستانی ایتالیا سرگرم تحقیق و بررسی جامع است.

 

حالا دیدین "فقط" بازیگران و فوتبالیستهای مشهور و به قول خودشون باکلاس ما رسوائی اخلاقی ندارن ،بلکه همه بازیگران و فوتبالیست های مشهور رسوائی اخلاقی دارن،فقط یه مشکل کوچولو اینکه ما مسلمونیم و شیعه هستیم ولی اونا مسیحی هستند.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب